Perlu latihan?

Perlu latihan?

Friday, January 15, 2010

Tawaran Terbaru E-Buku Saya...6 Buku RM40 Sahaja


Hi Pelajar

Semua e-buku ini merupakan hasil nukilan guru-guru yang berpengalaman untuk memudahkan pelajar menghadapi SPM dengan tenang dan berjaya. Bahan-bahan yang bukan sahaja berkualiti tetapi bersistematik ini menjadikan persiapan pelajar menjadi lengkap.

Bayangkan 6 buku dengan harga RM40. Satu pelaburan yang kecil tetapi bermanfaat buat pelajar semua kerana pendidikan amat penting dalam hidup pelajar.

Emel saya segera jika anda berminat kerana saya menunggu emel anda. Pendidikan hak semua pelajar.

cikgu azman

5 comments:

Jonathan Luk said...

Hi cikgu. Saya Jonathan Luk dari SMJK Kwang Hua, Klang. Saya agak berminat dengan dua buah buku cikgu - Peribahasa dan buku karangan. Apakah yang terdapat dalam buku Kenapa saya itu salah? Saya berharap cikgu akan menjawab saya melalui email dengan secepat mungkin kerana saya ingin membuat persediaan awal bagi menghadapi SPM 2010. Terima kasih.

lukweihong@hotmail.com
Jonathan Luk Wei Hong
SMJK Kwang Hua, Klang

Anonymous said...

SALAM CIKGU AZMAN. SAYA BRMINAT MEMBELI PAKEJ BUKU RM40 YANG TUAN TAWARKAN. MACAMANA CARA NAK BELI TU YE? tuan boleh email cara bayaran ke rslnzakaria@yahoo.com

wannram said...

salam...sya nk beli buku cg...cam yer?pakai acc mane nih?

wannram said...

salam cg....sya nak beli buku nape pelajar gagal dlm spm...nak pakai acc mane ni?

muhd azree said...

er,kalo x beli semua bley ke?
tlg emel kt muhd_azree18@yahoo.com
tq..