Thursday, November 19, 2009

PAKEJ PENDIDIKAN BARU BERMULA DISEMBER 2009


Pelajar semua,

Kini peperiksaan SPM sudah pun bermula jadi secara rasmi sesi blog ini sudah berakhir.

Bahan di dalam blog ini akan mula diuploadkan semula mulai Disember 2009 untuk sesi pendidikan 2009/2010.

Lantaran itu, pakej pendidikan saya juga akan bermula pada Disember ini meliputi UPSR, PMR, SPM dan STPM. Malah, e-buku karangan ulung spm 2010 sudah pun siap dan boleh dimiliki mulai disember ini. Semua karangan dalam buku ini disusun oleh guru yang berpengalaman luas dalam aspek penulisan. Buku ini sesuai untuk semua peringkat pelajar terutama mereka yang lemah kerana bahasa yang mudah tetapi senang difahami.

Sepanjang tahun ini juga, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelajar yang telah melayari blog ini dan guru-guru yang turut serta dalam diskusi yang positif.

Jika anda ada sebarang pertanyaan tentang pakej pendidikan saya, sila emel kepada saya segera menerusi azmanukm@gmail.com.

Cikgu Azman

3 comments:

Muhamad hakeem said...

Salam cikgu Azman..

saya nak tahu tentang pakej pendidikan baru bermula Disember 2009

tq..

muhamad hakeem said...

Salam,

saya nak buat tempahan pakej ini.
Boleh saya tahu cara bayaran dan mendapatkannya?

terima kasih.

Anonymous said...

salam cikgu...

macam mana boleh dapat buku ni ???